Lallatilaa oli laittanut kehiin haastetta, jossa pitäisi kertoa 7 faktaa itsestään ja haastaa sitten 7 uutta vastaajaa.. pikaisen tutkimukseni mukaan haaste on jo kierrellyt lähestulkoon kaikki blogit, joissa vierailen läpi.. siispä haastan kaikki sivuillani kävijät, jotka eivät ole vielä vastanneet =) Onkohan tämmönen sallittua. Mutta nyt lähden tutkiskelemaan itseäni ja mietin, mitä kerrottavaa minussa on.. voi olla, että mitään mielenkiintoista ei löydy, mutta kokeillaan.

1. Kuuntelen nykyään vain ja ainoastaan Iskelmä-radioa!

2. Olen merkkiuskollinen Fordille!

3. Olen harrastanut yleisurheilua SM-tasolla!

4. Olin yläasteella yli ysin keskiarvon oppilas!

5. Lempijuomaani on olut!

6. Olen yleensä joka paikassa äänessä (ja minulla on kova ääni)!

7. Olen saanut viisi kertaa sakkoja!

Siinäpä sitä oli.. tosi syvällistä pohdintaa =)