Pupellustyttö eli Syötävän hyvää-blogin Maria oli heittänyt minulle haasteen, jossa kerrotaan kahdeksan asiaa, jotka tekevät tyytyväiseksi tai onnelliseksi. Yritin sitten pähkäillä asioita ja päädyin seuraaviin asioihin, vaikka onhan elämässä paljon muutakin, joka sitä onnea tuo.

1. Onnelliseksi minut tekee ihmiset ympärilläni (kiitos perheelle (ei saanut mainita)  ja kavereille).

2. Tyytyväinen olen, kun saan hyvää ruokaa.

3. Onnelliseksi minut saa myös sanan onnelliseksi viisi viimeistä kirjainta =)

4. Olen onnellinen siitä, että olen pikkuhiljaa tervehtymässä melko vakavasta sairaudesta.

5. Onnellinen olen myös siitä, että minulla on koulun ohella myös työpaikka.

6. Tyytyväinen olen tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni.

7. Olen tyytyväinen siitä, että autoni meni katsastuksesta kerralla läpi, vaikka etukäteen en niin uskonut.

8. Olen tyytyväinen siitä, että blogissani on vieläkin kävijöitä =)

Haastanpa mukaan Maasika-blogin Tuulian sekä neitokaisen, joka tottelee nimeä Lallatilaa!